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[PRNewswire] Mahindra Comviva, MobiLytx Centralized Communication Manager 출시

- 통신사 도구 및 서비스 알림 시스템과 고객 간의 상호작용 능률화

- 관련성 있고, 총체적인 멀티채널 고객 관계 구축하도록 통신사 라이프사이클 자극을 관리

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.

(뉴델리 2017년 4월 20일 PRNewswire=연합뉴스) 이동성 솔루션 부문의 글로벌 선도기업 Mahindra Comviva[https://www.mahindracomviva.com/ ]는 오늘, MobiLytix[TM] Centralized Communication Manager[https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite/mobilytix-centralized-communication-manager.htm ]의 출시를 발표했다. MobilLytix Centralized Communication Manager는 실시간으로 라이프사이클 자극을 관리하고, 고객과 관련 있고 총체적인 멀티채널 관계를 구축할 수 있도록 통신사를 지원하는 분석 중심의 통일된 지능형 커뮤니케이션 플랫폼이다.

(로고: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127 )

통신 분야가 점점 복잡해짐에 따라 통신사는 고객을 직접 응대하는 커뮤니케이션 도구와 서비스 알림을 다수 선보였다. 그러나 지금까지는 이들 도구가 사일로 구조에서 작용하며, 실제적인 통합이 부족해 군데군데 누락이 발생하고, 관련성이 없는 고객 관계를 구축하는 데 그쳤다. MobiLytix[TM] Centralized Communication Manager[https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite/mobilytix-centralized-communication-manager.htm ]는 통신사 도구 및 시스템과 고객 간의 상호작용을 능률화하는 중앙식 커뮤니케이션 플랫폼을 제공하며, 이를 통해 고객 경험과 통신사 수익에 긍정적인 영향을 미친다.

이 플랫폼 출시와 관련해 Mahindra Comviva 소비자 가치 솔루션 사업 사장 Amit Sanyal은 “오늘날처럼 경쟁이 치열한 통신업계에서는 시의적절하고 연관성이 있으며 맥락적인 고객 경험을 도모하는 것이 매우 중요하다”며 “그러나 오늘날 통신사는 여전히 사용되는 레거시 시스템 때문에 일관성, 명료성 및 시의적절성이 부족한 고객 관계에 묶여 있다. 통신사들이 다양한 시스템과 도구 전반에 걸쳐 총체적인 고객 관계 관점을 구축할 수 있도록 지원하는 새로운 플랫폼 MobiLytix[TM] [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] Centralized Communication을 출시하게 돼 기쁘게 생각한다. 통신사는 이 플랫폼을 바탕으로 더욱 공략성이 높은 상품과 서비스로 수익을 늘리는 동시에, 고객의 자기 발견도 지원할 수 있을 것”이라고 말했다.

Mahindra Comviva의 고객 가치 솔루션은 전 세계 25개국에서 40개 이상 설치됐으며, 2.5억 명이 넘는 고객을 지원한다. Mahindra Comviva의 MobiLytix[TM][https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] 라인은 여러 채널과 모든 장치에서 맥락성이 높은 마케팅을 지원하는 데이터 중심의 마케팅 도구를 마케터들에게 제공한다. 마케터들은 MobiLytix[TM][https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] 라인을 이용해 고객 맥락에 관한 정보를 획득, 분석 및 적용하며, 이를 통해 수익성과 경쟁 우위를 높이는 개인화된 실시간 상호작용을 조정할 수 있다. 이 플랫폼은 매일 8억 개에 달하는 디지털 마케팅 메시지를 제공하며, 고객 이탈 예측 정확도가 60%가 넘는다.

추가 정보 문의:

Sundeep Mehta

Global PR & Corporate Communications

Mahindra Comviva

연락처: +91-124-481-9000

이메일: pr@mahindracomviva.com

출처: Mahindra Comviva

Mahindra Comviva Launches MobiLytx Centralized Communication Manager to Improve Customer Engagements and Revenues

- Streamlines customer interaction with operator tools and service alert systems

- Manages lifecycle triggers for relevant, holistic and multi-channel customer engagement with operator's customer

NEW DELHI, April 20, 2017/PRNewswire/ -- Mahindra Comviva [https://www.mahindracomviva.com/ ], the global leader in providing mobility solutions, today announced the launch of MobiLytix[TM] Centralized Communication Manager [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite/mobilytix-centralized-communication-manager.htm ], a unified, intelligent and analytically-driven communication platform that help operators to manage real time life cycle triggers and ensure their engagement with their customer is relevant, holistic and multi-channel.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130626/625127 )

Due to increasing complexity in the telecom space, operators deployed a number of customer-facing communication tools and service alerts. However, until now these tools operated in a silo-ed structure and lacked actual integration, which led to patchy and irrelevant engagement with customers. MobiLytix[TM] Centralized Communication Manager [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite/mobilytix-centralized-communication-manager.htm ] provides a centralized communication platform that streamlines customer's interaction with operator tools and systems, which has a positive impact on customer experience and operator revenues.

Speaking on the occasion of the launch, Amit Sanyal, Business Head, Consumer Value Solutions, Mahindra Comviva, said, "In today's highly competitive telecom landscape, it is imperative to drive customer experiences that are timely, relevant and contextual. However, with legacy systems still in place, today's operator to customer engagement lacks coherence, clarity and timeliness. We are happy to introduce our new offering MobiLytix[TM] [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] Centralized Communication platform which ensures that operators have a holistic view of customer engagement across various systems and tools. This helps operators to bolster revenues through better targeted offers and enables self-discovery for customers at the same time."

Mahindra Comviva's Customer Value Solutions has over 40 deployments in 25 countries across the globe and empowers over 250 million customers. Its MobiLytix[TM] [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] Suite provides marketers with data-driven marketing tool that helps them to deliver highly contextual marketing across multiple channels and on any device. Using MobiLytix[TM] [https://www.mahindracomviva.com/products/customer-value-management/mobilytix-suite.htm ] suite marketers can acquire, analyze and apply information about customer context to orchestrate personalized, real-time interactions to drive revenue performance and gain competitive advantage. It delivers 800 million digital marketing messages per day and provides over 60% accuracy for churn prediction.

For further enquiries, please contact:

Sundeep Mehta

Global PR & Corporate Communications

Mahindra Comviva

Contact: +91-124-481-9000

Email: pr@mahindracomviva.com

Source: Mahindra Comviva

<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>2017/04/21 15:38 송고

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